Account deactiveren

Wanneer u uw account niet meer wenst te gebruiken, kunt u uw account laten deactiveren. Stuur ons dan een bericht door op de knop rechtsonder te klikken, zodat wij dit voor u in orde kunnen maken.

Neem contact met ons op | Account deactiveren

Account aanmaken

Klik rechts bovenaan op ‘inloggen’ om op de registreerpagina te komen. Vul daar alle velden met een * in. Voor een veilig wachtwoord raden wij aan om een combinatie van tekens, cijfers en letters van minimaal 6 karakters te maken. Het wachtwoord en je e-mailadres heb je nodig om in te kunnen loggen.

Klantgegevens wijzigen

Wanneer u bent ingelogd kunt u onder ‘Mijn klantenprofiel’ uw naam, e-mailadres en wachtwoord veranderen.

Om iets te veranderen klikt u op het betreffende veld. Wanneer u hiermee klaar bent, klikt u op ‘Update’ om de wijzigingen te bevestigen.

Hoe kan ik feedback geven

Omdat het voor ons belangrijk is dat u tevreden bent en wij onze klantenservice willen blijven verbeteren, kijken wij uit naar uw feedback.

Door op de knop rechtsonder te klikken, kunt u eenvoudig uw feedback naar ons versturen.

Informatie over de nieuwsbrief

Wat houdt de Gooshoreca nieuwsbrief in?


Met de Gooshoreca-nieuwsbrief informeren we je geregeld over nieuws en aanbiedingen bij Gooshoreca.

Hoe kan ik me voor de nieuwsbrief aanmelden?


Om altijd op de hoogte te zijn van nieuws en aanbiedingen van Gooshoreca, kun je je op elk moment aanmelden door rechts onderaan de homepage op ‘Nieuwsbrief’ te klikken. De nieuwsbrief ontvang u wekelijks gratis in uw inbox.

Details over mijn besteling

Bij ‘Mijn bestellingen’ vind u een overzicht van uw laatste bestellingen.

Bestellen bij Goos horeca

Wanneer u het gewenste artikel gevonden hebt, klikt u op de knop ‘In winkelwagen’. U kunt op elk moment naar uw winkelwagen door rechts bovenaan op ‘winkelwagen’ te klikken of door het toevoegen van artikelen. U rond uw bestelling af door te klikken op ‘Afrekenen’.

Voor een succesvolle bestelling is een geldig e-mailadres, een factuur- en een leveringsadres nodig. Daarnaast hebben we ook uw telefoonnummer nodig, zodat het externe transportbedrijf, indien van toepassing, snel contact op kan nemen om een bezorgafspraak te maken.

Een bestelling per telefoon of e-mail is vanwege privacybescherming niet mogelijk.

Wachtwoord vergeten

Als u uw wachtwoord vergeten bent, kun u bij het inloggen op ‘Wachtwoord vergeten?’ klikken. Als u hier uw e-mailadres invult, krijg u een e-mail en kunt u een nieuw wachtwoord bevestigen.

Vraag over een product

Wanneer de productbeschrijving niet voldoende informatie geeft, kunt u uw specifieke vragen stellen door ons een bericht te sturen via de knop hieronder.

Kan ik de producten ergens bekijken

Omdat wij een online webshop zijn, hebben wij helaas niet al onze producten in de showroom. Bel van te voren met onze klantenservice zodat zij kunnen kijken of het gewenste product te bekijken is in onze showroom.

Leveren jullie ook in het buitenland

Het aanbod van Gooshoreca richt zich niet alleen op klanten in Nederland en Belgie. Tegen een meerprijs kunnen de goederen worden geleverd in het buitenland u kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling

Veel producten zijn binnen 48 uur verzendklaar en kunnen binnen enkele dagen verzonden worden.

Het kan helaas weleens voorkomen dat wij een product moeten bestellen bij een leverancier hierdoor kunnen wij niet binnen 48 uur leveren. Wilt u zekerheid over de gewenste levertijd neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat zijn de verzendkosten

Voor leveringen binnen Nederland en België boven de € 100,- worden geen verzendkosten berekend. Indien u onder dit bedrag besteld vragen we een kleine vergoeding van € 8,95. Uw bestelling wordt op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) tussen 8.00 en 18.00 uur bezorgd. Afspraken over een gewenste leveringsdatum of een latere levering zijn in overleg met de klantenservice mogelijk.

Levering op de Waddeneilanden

Voor briefpost en pakketpost bestellingen zijn hier geen extra kosten aan verbonden. Deze worden volgens de standaardprocedure aan jou verstuurd. Voor producten die via onze transportdienst worden geleverd (koelkasten & grootkeuken apparatuur) zijn hier wel kosten aan verbonden. De producten worden in het laatste geval afgeleverd bij het distributiecentrum voor jouw eiland. Wij verzoeken je om contact op te nemen met het distributiecentrum om een bezorg afspraak in te plannen.

Je kunt contact opnemen met het distributiecentrum op jouw eiland:

Naam: Beers/van Eijk
Gevestigd in: Den Helder
Eiland: Texel
Tel.nr: 0223-637747

Naam: v/d Vlas Transport
Gevestigd in: Harlingen
Eilanden: Vlieland+Terschelling
Tel.nr: 0517-412787

Naam: H.T.O. de Vries
Gevestigd in: Holwerd
Eiland: Ameland
Tel.nr: 0519-

Naam: Ridder & de Vries Transport
Gevestigd in: Lauwersoog
Eiland: Schiermonnikoog
Tel.nr: 0519-349999

Algemene vragen

Ondanks leveringsbevestiging niet geleverd

Indien er bij de status van uw bestelling ‘verzonden’ staat, maar u geen producten hebt ontvangen, kijk dan eerst bij het volgsysteem van onze verzendpartners of uw pakket bij de buren is geleverd.

Als dat niet het geval is of u geen verzendnummer gekregen hebt, gebruik dan de knop rechtsonder om ons een bericht te sturen zodat wij u verder kunnen helpen.

Leveringsdatum verzetten

Wanneer uw bestelling als pakket of palletzending wordt verzonden, is een latere leveringsdatum mogelijk.

Indien wij gebruik maken van een externe vervoerder ontvang je van Post NL een track & trace code.u kunt contact opnemen met deze vervoerder om de datum te wijzigen. Gooshoreca beschikt over eigen vervoer. Indien uw bestelling geleverd word met een eigen chauffeur zal de chauffeur een uur voor levering zijn verwachte aankomst aan u doorbellen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren

Om uw bestelling te annuleren, kunt u ons eenvoudig via de knop rechtsonder een bericht sturen. Nadat wij uw e-mail hebben ontvangen en verwerkt, ontvangt van ons een bevestiging. Na een geslaagde annulering van uw opdracht ontvangt u een bevestigingsmail en wordt het uitstaande bedrag via onze boekhouding aan u uitbetaald. Houd er rekening mee dat het proces volgens de Algemene Voorwaarden tot 30 dagen kan duren. Een bestelling die via de website word geplaatst word terugbetaald via betaalprovider Pay.nl

Bestelling wijzigen

Indien uw bestelling nog niet is verzonden kunnen we altijd kijken of de bestelling te wijzigen is. U kunt dit verzoek uitvoeren via onderstaand button. Zodra uw bestelling verstuurd is is het helaas niet meer mogelijk de bestelling te wijzigen.

Bestelbevestiging ontbreekt

U ontvangt maximaal 24 uur na je bestelling een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Mocht u geen bevestiging ontvangen hebben, verzoeken wij u in uw spamfolder te kijken. Vind u ook daar geen bevestiging van de bestelling, dan kunt u ons een bericht via de knop rechtsonder sturen.

Leveradres wijzigen

Indien u uw leveradres wenst te wijzigen kunt u via onderstaande button een verzoek indien. Wanneer de zending verzonden is, is het helaas niet mogelijk het leveradres te wijzigen.

Registratie kortingsvoucher

Voor de registratie van de kortingsvoucher verzoeken wij u vriendelijke de onderstaande gegevens in te vullen. Na in invullen van de gevraagde informatie zullen wij binnen 2 werkdagen de kortingsvoucher per e-mail naar u toesturen. De kortingscode is niet in te ruilen voor geld.

Lopende Bestellingen

Factuuradres wijzigen

Indien u het factuuradres wenst te wijzigen van uw bestelling kunt u dit aanvragen via onderstaande button. Deze afdeling neemt uw aanvraag in behandeling en zal u hierna een bevestiging sturen van deze wijziging.

Storing tijdens betaling met iDeal

Natuurlijk gebeurd het wel eens dat een betaling niet juist uitgevoerd word. U ontvangt van iDeal een betalingsherinnering waarin een link staat,hiermee kunt u de betaling alsnog uitvoeren. Mocht u deze email niet ontvangen willen wij u vragen contact op te nemen met ons.

Verkeerde factuur ontvangen

Indien u een verkeerde factuur heeft ontvangen kunt u via onderstaande button een verzoek indienen. Graag ontvangen wij uw ordernummer, factuurnummer en de aanpassingen die uitgevoerd dienen te worden aan uw factuur. Hierna nemen wij deze aanvraag in behandeling en zullen wij u een bevestiging sturen van deze aanpassing.

Geen betalingsbevestiging ontvangen

Hiervoor verzoeken wij u een bericht te sturen via de knop rechtsonder. Wanneer je dit proces wilt versnellen, stuur dan het bewijs van je betaling (bijvoorbeeld een screenshot).

Aangeboden betaalmethodes

IDeal
Deze betaalmethode is mogelijk voor iedereen met een Nederlandse bankpas en kaartlezer. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Mastercard, Visa, American Express
U kunt uw creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met uw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling.

Bankoverschrijving
Indien u niet over internetbankieren, paypal of een creditcard beschikt, dan kunt u kiezen om het bedrag zelf over te maken. Na uw bestelling ontvangt u een e-mail van onze betalingsverkeer partner Pay.nl, waarop u alle gegevens kunt vinden om het bedrag over te maken. Uw bestelling wordt direct verzonden, zodra u het geld heeft overgemaakt.

Paypal
Met een PayPal account kunt u direct betalen voor al uw aankopen zonder dat u persoonlijke informatie over het internet hoeft te sturen. PayPal is dus een hele makkelijke en veilige betaalmethode. Om te kunnen betalen met PayPal, moet u zich eenmalig registreren. Dit kunt u het beste doen vóórdat u een aankoop doet. Door u te registreren maakt u uw eigen Paypal betaalrekening aan. Op de PayPal website kunt u heel eenvoudig het tegoed online aanvullen. Het geld is direct beschikbaar voor betalingen of aankopen.

Mistercash (alleen voor Belgische klanten)
Mister Cash is de naam voor Belgische betaalkaarten. Met behulp van een PIN code kun je als Belgische inwoner betalen bij diverse winkels, tankstations, drank of andere automaten. Daarnaast is het mogelijk om op internet er online betalingen mee te verrichten. Je kunt dan middels het nummer van de kaart en de vervaldatum een online betaling met Mistercash doen

BTW apart op de factuur vermeld

Bij iedere levering van Gooshoreca ontvangt u een factuur. Deze factuur word per email verstuurd naar u. Op deze factuur wordt de BTW apart vermeld. Mocht je een aanvullende factuur nodig hebben, kun je deze gratis bij onze klantenservice opvragen.

Kortingscode achteraf invoeren

Helaas is het via onze website niet mogelijk achteraf de kortingscode alsnog toe te voegen aan uw bestelling. Uiteraard kijken wij graag voor u of wij de korting alsnog kunnen toevoegen. U kunt hiervoor een verzoek doen via onderstaande button. Hierna zult u een email ontvangen met informatie en een eventuele bevestiging.

Betaling

Beschadigd artikel ontvangen

Wij besteden de grootst mogelijke zorg aan de verwerking van uw bestelling. Mocht er tijdens de ontvangst toch iets niet in orde zijn met uw bestelling, dan dient u dit ons uiterlijk binnen 2 werkdagen na ontvangst schriftelijk via ons schadeformulier te melden. Hierbij is het noodzakelijk, dat u onderstaand formulier voor de beschadigde Gooshoreca producten compleet ingevuld meestuurt, zodat wij het kunnen beoordelen.(Dit product mag niet in gebruik worden genomen) Let op u bent verplicht foto's te uploaden zodat wij uw schadegeval in behandeling kunnen nemen.

Hoe meld ik schade na ontvangst goederen?

Stuur ons een melding via onderstaand schadeformulier, vul deze compleet in en stuur het volgende mee:

  • Foto’s van de beschadiging
  • Kopie van de factuur
  • Kopie van de afleverbon van de transporteur

Na ontvangst van uw schadeformulier ontvangt u binnen 2 werkdagen bericht van ons of deze gerechtvaardigd is. Na de acceptatie van de schade nemen wij met u contact op om deze adequaat af te handelen.

Artikel terugsturen

Van toepassing op nieuwe apparatuur.

Wij doen er alles aan om onze producten met zoveel mogelijke informatie te tonen op internet. Desondanks kan het voorkomen, dat u een product niet juist heeft besteld of dat wij een onjuiste levering uitleveren. Een besteld product kan in sommige gevallen geretourneerd worden, indien de wet Kopen op Afstand van toepassing is. Deze wet is bedoeld voor transacties tussen consumenten en bedrijven. Bij zakelijke bestellingen kan hier geen beroep op worden gedaan. De volgende zaken zijn van belang:

Artikelen
Het te retourneren product moet in de originele verpakking worden geretourneerd. Retour gestuurde producten worden niet teruggenomen indien ze:

  • Gebruikt zijn
  • Beschadigd zijn
  • Speciaal voor u zijn gemaakt
  • Speciaal voor u zijn besteld
  • Geen retournummer hebben

Hoe retourneer ik een aankoop?
Stuur ons een retourverzoek via het onderstaande formulier en vul deze compleet in. Na ontvangst van uw retourverzoek wordt deze binnen 1 werkdag beoordeeld en ontvangt u via e-mail een bericht van ons. Indien uw retourverzoek is goedgekeurd ontvangt u een retourbon. Deze dient u te allen tijde bij uw retour zending te voegen, indien de retourbon niet is bijgevoegd nemen wij uw retour niet in behandeling.

Retour te zenden producten moeten binnen 7 werkdagen na ontvangst van de bestelling worden gemeld. Dit kan alleen per e-mail met ingesloten, compleet ingevuld formulier. Het te retourneren product moet binnen 14 dagen na aanmelding van de retour aan ons geretourneerd en door ons ontvangen zijn; De retourzending moet zijn voorzien van een retourbon, die u van ons ontvangen heeft na goedkeuring retournering; De retourzending dient voldoende te zijn gefrankeerd.

Frankeren retourzending
De kosten voor het retourzenden komen voor uw eigen rekening, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen. U dient retouren altijd voldoende te frankeren, anders worden ze niet in ontvangst genomen en niet gecrediteerd. Het risico van de retourzending (eventuele schade) ligt bij degene die de zending retourneert.

Kosten retourzending
Wij nemen alleen goederen terug na acceptatie verzoek en als deze ongeopend en in de originele verpakking zijn. Bij het retourneren of omruilen van producten wordt 20% van het totale aankoopbedrag in rekening gebracht. Tenzij schriftelijk anders overeengekomen. Let dus goed op wat u bestelt, bijvoorbeeld op de maat en voltage/wattage van de producten. Let ook goed op wanneer u onderdelen (zoals bijvoorbeeld GN geleiders, rekjes, frituurmanden, knoppen deurrubbers, onderdelen voor kranen, etc.) bestelt dat deze uitsluitend passen in/op de benoemde apparatuur.

Verwerking en terugbetaling
Zodra de artikelen zijn ontvangen en verwerkt, wordt het bijbehorende bedrag binnen 30 dagen op uw rekening teruggestort.

Dubbele levering ontvangen

Indien een artikel dubbel geleverd is, kunt u ons eenvoudig via de knop rechtsonder een bericht sturen. Nadat wij uw e-mail hebben ontvangen en verwerkt, ontvangt u van ons een retouretiket

Verpak de goederen alsjeblieft zodanig dat ze tijdens de retourzending niet beschadigd raken, in de onbeschadigde en originele verzendverpakking. Plaats het retouretiket op het pakket, dat het oorspronkelijke verzendlabel niet meer zichtbaar is. Hierna kunt u de zending afleveren bij een Post punt.

Defecte artikelen en aanspraak op garantie

Hoelang heb ik garantie?

Op alle door ons geleverde nieuwe apparatuur krijgt u 12 maanden volledige garantie hierin vallen voorrijkosten, monteur kosten en eventuele onderdelen. Wij staan in voor de deugdelijkheid en kwaliteit van de door ons geleverde goederen. Voor alle bij ons gekochte producten met carry- in garantie geldt een garantietermijn van 1 jaar na aankoop. Onze garantieverplichtingen strekken zich uit tot herstel of vervanging van gebreken die onder de garantie vallen. Garantie geldt tijdens normale werkdagen (09:00 t/m 18:00 uur).

Wanneer vervalt de garantie ?

Iedere service- en/of garantieverplichting vervalt indien de wederpartij:

  • De goederen niet of niet volledig betaald heeft.
  • Enige verplichting jegens ons niet stipt nakomt.
  • Professionele (gas)- apparatuur dient te worden aangesloten door daarvoor gecertificeerde installatiebedrijven.
  • Door derden reparaties of andere werkzaamheden laat verrichten.
  • Wijzigingen aanbrengt dan wel laat aanbrengen.
  • Het geleverde niet volgens de voorschriften gebruikt.
  • De garantieperiode laat verlopen zonder enige klacht dienaangaande.
  • Uitgesloten van garantie zijn die delen en onderdelen, die niet direct van invloed zijn op het leveren van deze prestatie, zoals verlichting, glas, hang en sluitwerk, zwenkwielen, branders en thermokoppels van doner en shoarma apparatuur, deurrubber en bedieningsknoppen.

Goed om te weten:

Gooshoreca is nimmer gehouden schade te vergoeden, indien goederen zijn geleverd onder fabrieks- of importeursgarantie. Afhandeling van een beroep op de garantie is in dat geval geheel ter beoordeling van de betrokken fabrikant of importeur. Wederverkopers uitsluitend onderdelengarantie. Aankopen buiten Nederland & België uitsluitend onderdelengarantie. Voor gebruikte apparatuur of outlet artikelen geldt een garantietermijn van 3 maanden, dit wordt altijd op de factuur vermeld. Arbeid en voorrijkosten dienen direct en uitsluitend contant te worden voldaan.

Wat is Carry-in garantie?

Het kan gebeuren er een storing of mankement ontstaat aan een product van Gooshoreca. U heeft bij gegronde reden de mogelijkheid gebruik te maken van de carry-in garantie. Kleine apparatuur (65X65X90CM) en onder de 30kg of apparatuur goedkoper dan € 500,- vallen onder deze garantie. Deze kunt u ter reparatie terugsturen op eigen kosten. Dit kan alleen via het retourformulier op onze website waarna u van ons een retournummer krijgt. Uiteraard is er ook de mogelijkheid het zelf te brengen bij de technische dienst van Gooshoreca of van de toeleverancier.

Let er bij het terugzenden of terugbrengen wel op dat:

Het product in de originele verpakking en met voldoende beschermende materialen wordt verpakt en verzonden. Het product hygiënisch schoon wordt aangeleverd.

We behouden ons het recht voor om onderzoek of reparatie van producten te weigeren als niet aan de hierboven genoemde voorwaarden is voldaan.

Bestelling of enkel artikel annuleren

Om uw bestelling te annuleren, kunt u ons eenvoudig via de knop rechtsonder een bericht sturen. Nadat wij uw e-mail hebben ontvangen en verwerkt, ontvangt u van ons een retourformulier en een retourlabel. Na een geslaagde annulering van uw opdracht ontvangt u een bevestigingsmail en wordt het uitstaande bedrag via onze boekhouding aan u uitbetaald. Houd er rekening mee dat het proces volgens de Algemene Voorwaarden tot 30 dagen kan duren.

Artikel omruilen omdat ik het niet leuk vind

Helaas is het momenteel om technische redenen niet mogelijk twee verschillende artikelen tegen elkaar om te ruilen. Wilt u desondanks een artikel omruilen, dan kunt u het artikel terugsturen en het artikel naar wens opnieuw bestellen op onze website.

Bestelling is ondanks annulering geleverd

Heeft u uw bestelling ondanks annulering ontvangen, dan kunt u ons eenvoudig via de knop rechtsonder een bericht sturen. Nadat wij uw e-mail hebben ontvangen en verwerkt, ontvangt u van ons een retourformulier en een retourlabel.

Verpak de goederen zodanig dat ze tijdens de retourzending niet beschadigd raken, in de onbeschadigde en originele verzendverpakking. Plaats het retourformulier in het pakket en kleef het retourlabel zodanig op de verpakking, dat het oorspronkelijke verzendlabel niet meer zichtbaar is. Deze dient u te allen tijde bij uw retour zending te voegen, indien de retourbon niet is bijgevoegd nemen wij uw retour niet in behandeling. Veilig verpakt breng je het pakket vervolgens naar de post.

Artikel uit bestelling onvolledig aangekomen

Indien u een besteld artikel onvolledig ontvangen hebt, dan kunt u ons eenvoudig via de knop rechtsonder een bericht sturen. Hiervoor hebben we een duidelijke beschrijving van de ontbrekende onderdelen nodig. Wij kijken na of de ontbrekende onderdelen verkrijgbaar zijn en sturen die dan zo snel mogelijk naar u toe.

Klachten / Retour / Technish mankement

Ik heb een foutieve terugbetaling ontvangen

Indien u een foutieve terugbetaling heeft ontvangen, gelieve ons dan een bericht sturen via de knop rechtsonder. Voor een geslaagde herziening van de terugbetaling hebben wij het juiste bestelnummer en een schriftelijke omschrijving nodig.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling

Betalingen uiterlijk binnen 30 dagen teruggeboekt. De termijn begint nadat u het product geretourneerd hebt of ons van de herroeping op de hoogte hebt gesteld.

Terugbetalingsprocedure

Het tegoed wordt in principe met de bij de aankoop gebruikte betaalmethode door ons terugbetaald.

Uitzonderingen op deze regel worden alleen om technische redenen gemaakt in dit geval zullen wij contact met u opnemen.

Terugbetaling

Veiligheid klantengegevens

Wij gebruiken een SSL verbinding. Daardoor worden alle gegevens die u aan ons doorgeeft versleuteld en kunnen ze door anderen niet ingezien worden.

Algemene voorwaarden

Onderstaande algemene voorwaarden worden gehanteerd door Goos horeca B.V., gevestigd te Apeldoorn aan de Stadhoudersmolenweg 62, 7317 AW Apeldoorn.

1. Toepasselijkheid

Op alle door of namens Goos horeca B.V. gesloten overeenkomsten zijn van toepassing de door Goos horeca B.V. gehanteerde algemene voorwaarden. Afwijking van het in de algemene voorwaarden bepaalde vindt slechts plaats nadat zulks uitdrukkelijk en schriftelijk met Goos horeca B.V. is overeengekomen. Goos horeca B.V. wijst op voorhand een beroep op de eigen inkoopvoorwaarden af, tenzij de toepasselijkheid van deze inkoopvoorwaarden uitdrukkelijk en schriftelijk door Goos horeca B.V. aan koper wordt bevestigd.

2. Aanbiedingen

Alle door Goos horeca B.V. gedane aanbiedingen worden vrijblijvend verricht. Een overeenkomst met Goos horeca B.V. komt eerst tot stand nadat Goos horeca B.V. zulks schriftelijk dan wel per e-mail heeft bevestigd, dan wel vanaf het tijdstrip waarop Goos horeca B.V. een aanvang heeft genomen met het uitvoering geven aan haar verplichtingen.

Alle aanbiedingen van Goos horeca B.V. geschieden onder de voorwaarde, zolang de voorraad van Goos horeca B.V. dan wel haar leveranciers strekt.

3. Conformiteit

Binnen onze aanbiedingen, catalogi, voorraadlijsten, circulaire en andere reclamemateriaal vermelde maten, gewichten en technische gegevens, zomede daarbij ingegeven tekeningen en afbeeldingen gelden slechts bij benadering en zijn vrijblijvend, zulks tenzij Goos horeca B.V. ter zake van een van de voorstaande elementen een uitdrukkelijke garantie is verstrekt.

4. Prijzen

Alle getoonde prijzen zijn vermeld onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Voor eventuele gevolgen van die druk- en zetfouten worden geen aansprakelijkheid aanvaard. De door Goos horeca B.V. getoonde prijzen zijn in die zin vrijblijvend, dat zij gebaseerd zijn op de op dat tijdstip geldende fabrieksprijzen, koersen van buitenlandse valuta, invoerrechten en daarmee gelijk te stemmen heffingen, verzekeringstarieven, vrachten, belastingen, margeregelingen en andere dergelijke factoren. Indien in één of meer van de voorgenoemde factoren wijzigingen optreden, voordat levering heeft plaatsgevonden, is Goos horeca B.V. bevoegd overeengekomen prijzen evenredig aan de stijging van één of meer van de genoemde factoren aan te passen. Tenzij anders aangegeven, worden de prijzen per stuk en exclusief 21% omzetbelasting en overige op de verkoop en levering van de overheidslasten vermeld.

Laagste prijsgarantie is van toepassing als voldaan word aan volgende voorwaarden:

  • Het bedrijf gevestigd is in Nederland
  • Het artikel identiek is
  • De leverings- en garantievoorwaarden gelijk zijn
  • het prijsverschil moet door ons controleerbaar zijn
  • Het artikel moet origineel verpakt geleverd worden. Showroommodellen en demomodellen zijn uitgesloten.

5. Bestellingen

Bestellingen worden slechts behandeld nadat de bestelprocedure zoals vermeld op de website www. Goos horeca B.V..nl volledig is doorlopen. Voor misverstanden, verminkingen, vertragingen of niet behoorlijk overkomen van bestellingen en mededelingen ten gevolge van het gebruik van internet of enig ander communicatie middel in het verkeer tussen Goos horeca B.V. en haar klanten, dan wel tussen Goos horeca B.V. en derden, voor zover betrekking hebbende op de door de klant bij Goos horeca B.V. gedane bestelling, is Goos horeca B.V. nimmer aansprakelijk, tenzij er sprake mocht zijn van opzet of grove schuld zijdens Goos horeca B.V..

6. Wijzigingen

Het annuleren van een met Goos horeca B.V. gesloten overeenkomst kan slechts plaatsvinden na uitdrukkelijk en schriftelijke toestemming van Goos horeca B.V.. De koper is gehouden aan voor alle voor Goos horeca B.V. hieruit voortvloeiende schade en kosten aan Goos horeca B.V. te vergoeden. Na de totstandkoming van een overeenkomst doorgegeven wijziging in die overeenkomst kunnen Goos horeca B.V. slechts binden na de uitdrukkelijke en schriftelijke toestemming van Goos horeca B.V..

7. Vrachttoeslag

Op alle afleveringen van Goos horeca B.V. geldt een vrachttoeslag. De hoogte van deze toeslag is voor de koper inzichtelijk in het bestelproces. Bestellingen boven € 500,00 excl. BTW zijn franco huis. Met uitzondering van de eilanden. Indien U niet aanwezig bent op de aangegeven leverdag en wij moeten de bestelling nogmaals aanbieden, zijn wij genoodzaakt hiervoor extra kosten in rekening te brengen. De kosten bedragen €50,00 excl. BTW.

8. Risico overgang

Het risico op tenietgaan en/of achteruitgang van de door Goos horeca B.V. geleverde goederen gaat over op de koper nadat Goos horeca B.V. de goederen op het in de opdrachtbevestiging bepaalde afleveradres is afgeleverd.

9. Afname verplichting

De koper is verplicht de gekochte goederen af te nemen op het moment waarop deze aan het overeengekomen adres worden afgeleverd. Indien de koper de afname weigert of nalatig is met het verstrekken van informatie of instructies, noodzakelijk voor de levering, zullen de zaken worden opgeslagen voor risico van de koper. De koper zal in dat geval alle aanvullende kosten, waaronder in ieder geval opslagkosten, verschuldigd zijn.

10. Levertijden

De door Goos horeca B.V. opgegeven levertijden gelden slechts bij benadering, tenzij een bepaalde leveringstermijn is gegarandeerd. Ook dan is een levertijd nimmer een fatale termijn. Bij niet tijdige aflevering dient de koper Goos horeca B.V. derhalve schriftelijk in gebreke te stellen. Wanneer Goos horeca B.V. haar levertijden niet kan nakomen vanwege een omstandigheid die geen oorzaak vindt in enig handelen of nalaten van Goos horeca B.V., maar het gevolg is van een van buitenkomende oorzaak, waaronder begrepen maar niet uitsluitend het niet, althans niet tijdig kunnen leveren vanwege het uitblijven van levering door de leveranciers van Goos horeca B.V., dan heeft zulks tussen partijen te gelden als overmacht. De levertijd zal in die omstandigheden worden verlengd met een tijdsduur gelijk aan die van het voortduren van de vertragende omstandigheden. Behoudens grove schuld dan wel opzet onzerzijds geeft overschrijding van de levertijd aan de koper niet het recht op gehele of gedeeltelijke ontbinding van de met Goos horeca B.V. gesloten overeenkomst. Indien ondanks het vorenstaande aflevering niet binnen 6 maanden na het sluiten van de overeenkomst heeft plaatsgevonden hebben beide partijen het recht de overeenkomst geheel of gedeeltelijk te beëindigen.

Het is Goos horeca B.V. toegestaan de verkochte zaken in gedeelten af te leveren.

11. Uitsluiting aansprakelijkheid

Behoudens opzet of grove schuld van de zijde van Goos horeca B.V. is Goos horeca B.V. niet aansprakelijk voor enige vorm van gevolgschade, daaronder begrepen aanvullende vergoeding in welke vorm dan ook, vergoeding van indirecte schade of schade wegens gederfde omzet of winst. Goos horeca B.V. is nimmer gehouden meer schade te vergoeden dan de schade welke door haar aansprakelijkheidsverzekeraar wordt gedekt. Indien de verzekering niet tot uitkering overgaat is Goos horeca B.V. in ieder geval nimmer gehouden meer schade te vergoeden dan de waarde van de overeenkomst, althans het factuurbedrag.

Indien op enig moment een beding in deze algemene voorwaarden mocht worden vernietigd, dan laat zulks de geldigheid van de overige voorwaarden in stand.

12. Betaling

Betaling van het door Goos horeca B.V. gefactureerde bedrag dient voorafgaand aan de levering te geschieden. Zodra Goos horeca B.V. heeft geverifieerd dat het te betalen bedrag op de bankrekening van Goos horeca B.V. is bijgeschreven zal zij overgaan tot verzending van het product. Betaling van het aan Goos horeca B.V. verschuldigde dient plaats te vinden binnen 14 dagen na factuurdatum. Tenzij uitdrukkelijk en schriftelijk anders overeengekomen, strekt een betaling van de koper eerst in mindering op de oudst vervallen factuur, met dien verstande dat Goos horeca B.V. steeds bevoegd is een openstaande factuur naar haar keuze aan te wijzen op welke factuur de betaling in mindering trekt.

13. Uitsluiting verrekening

Koper is niet bevoegd de koopprijs te verrekenen met enig aan haar toekomende vordering, evenmin is koper bevoegd zich aan verplichtingen uit de met Goos horeca B.V. gesloten overeenkomst op te schorten.

Indien Koper niet tijdig aan zijn betalingsverplichting jegens Goos horeca B.V. voldoet, treedt het verzuim rechtstreeks in werking en is koper de wettelijke rente verschuldigd over de alsdan openstaande facturen. Bij niet tijdige betaling is koper gehouden tot een volledige vergoeding van de buitengerechtelijke incassokosten, welke worden bepaald op een bedrag van 15% van de hoofdsom, zulks met een minimum van € 50,00.

In geval van liquidatie, faillissement of surseance van betaling van koper zijn de verplichtingen van koper onmiddellijk opeisbaar.

Bij niet tijdige voldoening van de facturen van Goos horeca B.V. is Goos horeca B.V. bevoegd haar verplichtingen uit lopende overeenkomsten met koper op te schorten, alsmede is zij bevoegd zekerheid te verlangen voor de voldoening van enige verplichting van koper uit de met Goos horeca B.V. gesloten overeenkomsten. Deze zekerheid kan, naar keuze van Goos horeca B.V., bestaan in de vorm van een bankgarantie, hypotheek of pandrecht, dan wel borgtocht.

14. Eigendomsvoorbehoud en voorbehouden pandrecht

De door Goos horeca B.V. geleverde zaken blijven het eigendom van Goos horeca B.V. tot dat de koper alle verplichtingen voortvloeiend uit alle met Goos horeca B.V. gesloten overeenkomsten is nagekomen, waaronder begrepen de tegenprestatie(s) met betrekking tot de af te leveren zaken zelf, de tegenprestatie(s) met betrekking tot de krachtens de koopovereenkomst door Goos horeca B.V. verrichtte of te verrichten diensten, dan wel vorderingen van Goos horeca B.V. op koper uit hoofde van het niet nakomen van de overeenkomst door koper.

Koper is verplicht de door Goos horeca B.V. onder eigendomsvoorbehoud afgeleverde goederen op het eerste verzoek aan Goos horeca B.V. af te geven. Koper verleent Goos horeca B.V. reeds nu voor alsdan onherroepelijk een machtiging om de terreinen van koper te betreden, ten einde de afgeleverde goederen terug te nemen, een en ander onverminderd de rechten van Goos horeca B.V. op volledige schadeloosstelling.

Door Goos horeca B.V. aan koper geleverde zaken, welke onder het eigendomsvoorbehoud van Goos horeca B.V. vallen mogen slecht in het kader van de normale bedrijfsuitoefening worden doorverkocht. Koper is niet bevoegd de zaken te verpanden, anders dan het hierna te noemen voorbehouden pandrecht, dan wel enig ander recht hier op te vestigen.

Op afgeleverde zaken die door betaling in eigendom van koper zijn overgegaan en zich nog in handen van koper bevinden, behoudt Goos horeca B.V. zich hierbij reeds nu voor alsdan de pandrechten voor als bedoeld in artikel 3:237 BW, zulks tot meerdere zekerheid van enige andere vordering welke Goos horeca B.V. op koper mocht hebben. Koper is eveneens gehouden medewerking te verlenen aan het vestigen van een pandrecht als voornoemd op de door Goos horeca B.V. geleverde zaken welke door koper zijn bewerkt of verwerkt, waardoor het eigendomsvoorbehoud van Goos horeca B.V. is komen te vervallen. Koper is gehouden op het eerste verzoek van Goos horeca B.V. daartoe zijn medewerking te verlenen aan alle noodszakelijke handelingen voor de vestiging van het voorbehouden pandrecht.

Indien derden enig recht op het door Goos horeca B.V. onder haar eigen voorbehoud geleverde wil vestigen of doen gelden, is koper gehouden Goos horeca B.V. zo snel als redelijke wijze verwacht mag worden hiervan op de hoogte te stellen.

Koper verplicht zich op het eerste verzoek van Goos horeca B.V. daartoe de onder eigendomsvoorbehoud geleverde zaken te verzekering en verzekerd te houden ten brand, ontploffings- en waterschade en tegen diefstal. Koper verplicht zich er voort toe alle aanspraken van koper op verzekeraar met betrekking tot de onder eigendomsvoorbehoud geleverde zaken te verpanden aan Goos horeca B.V. op de manier zoals voorgeschreven in artikel 3:239 BW.

15. Garantie

Goos horeca B.V. garandeert dat de door haar geleverde zaken voldoen aan de in het normale verkeer daaraan te stellen eisen, zulks gedurende een periode van 12 maanden na de levering.

Koper komt geen beroep op de garantieverplichting van Goos horeca B.V. toe indien koper zelf wijzigingen in of reparaties aan het geleverde heeft (laten) verrichten, het geleverde voor andere dan de normale bedrijfsdoeleinden wordt aangewend, dan wel indien koper het geleverde onoordeelkundig heeft gehandeld, gebruikt of onderhouden.

Door Goos horeca B.V. worden nimmer verregaandere verplichtingen aanvaard, respectievelijk garanties verleend, dan de verplichting tot het, naar keuze van Goos horeca B.V., vervangen dan wel crediteren, dan wel repareren van de door Goos horeca B.V. geleverde producten waaraan enig gebrek kleeft. Goos horeca B.V. is nimmer gehouden schade te vergoeden, indien goederen zijn geleverd onder fabrieks- of importeursgarantie. Afhandeling van een beroep op de garantie is in dat geval geheel ter beoordeling van de betrokken fabrikant of importeur.

Koper vrijwaart Goos horeca B.V. voor alle schade, welke voor Goos horeca B.V. mocht ontstaan als gevolg van vorderingen die derden in verband met de door Goos horeca B.V. aan koper geleverde goederen mochten verkrijgen.

16. Reclamaties

Koper dient de gekochte zaken bij aflevering of zo spoedig mogelijk daarna te (laten) onderzoeken. Hierbij dient de koper na te gaan of de geleverde zaken aan de overeenkomst beantwoorden, te weten: of de juiste zaken zijn geleverd, of de geleverde zaken voor wat betreft kwantiteit overeenstemmen met het overeengekomen, of de afgeleverde zaken voldoen aan de overeengekomen kwaliteitseisen.

Worden zichtbare gebreken of te korten geconstateerd, dan dient de koper deze binnen 7 dagen na aflevering schriftelijk aan Goos horeca B.V. te melden.

Niet zichtbare gebreken dient de koper binnen 3 dagen na ontdekking schriftelijk te melden aan Goos horeca B.V..

Indien de reclamatie betreft het verkeerd geleverde of verkeerd verpakte goederen, dan wel goederen die beschadigd zijn afgeleverd betreft dient koper zijn schriftelijke reclamatie te doen vergezellen van de betrokken paklijst.

Reclamatie is slechts geldig indien de verpakking nog in oorspronkelijke staat verkeerd.

Indien goederen door de koper zijn gemonteerd of verwerkt is reclamatie ongeacht op welke grond niet langer toegestaan, ook al wordt deze binnen de gestelde termijn ingediend.

Ook indien de koper tijdig reclameert, blijft zijn verplichting tot betaling en afname van de te leveren zaken bestaan. Zaken kunnen slechts na voorafgaande schriftelijke toestemming zijdens Goos horeca B.V. worden geretourneerd.

In gevallen uitsluitend tot onzer beoordeling, kunnen om andere dan de hiervoor vermelde redenen, door Goos horeca B.V. geleverde goederen, door Goos horeca B.V. worden retourgenomen en gecrediteerd, mits de datum van aflevering niet ouder is dan 30 dagen, de goederen zich nog in oorspronkelijke staat en verpakking bevinden en de goederen op dat moment tot het voorraad assortiment van Goos horeca B.V. behoren. In een dergelijk geval waarin Goos horeca B.V. zich geheel onverplicht verbindt om goederen retour te nemen en te crediteren is zij bevoegd de koper te belasten met crediteringskosten, welke bestaan uit 20% van de oorspronkelijke order som (exclusief BTW) zulks met een minimum van € 25,00.

17. Bedenktijd en ontbinding

In het geval van consumenten verkoop heeft de wederpartij gedurende 7 dagen na ontvangst van het goed het recht de koop te ontbinden door een daartoe strekkende schriftelijke verklaring, , met uitzondering van maatwerk en producten die geen voorraadartikel zijn. In dat geval berekenen wij afhankelijk van het product 25 tot 30% annuleringskosten. De wederpartij dient de goederen ongeopend en ongebruikt ten spoedigste en voor eigen rekening aan Goos horeca B.V. retour te zenden. Goos horeca B.V. zal zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 30 dagen na de ontbinding het door de wederpartij aan haar betaalde terug storten.

18. Storingen

Storingen kunt u op alle werkdagen per e-mail of telefonisch bij ons melden. Wij streven erna de storing binnen 48 uur op te lossen.

19. Keurmerken en beperkende voorschriften bij gebruik of verkoop in een ander land

Producten die krachtens de Nederlandse regelgeving van een keurmerk voorzien dienen te zijn, worden door ons geleverd in de uitvoering waarvoor de keur werd afgegeven. Daarnaast voeren wij ook producten die niet van een Nederlands keurmerk zijn voorzien.

De door ons geboden producten zijn in beginsel bestemd voor afzet op de Nederlandse markt. Verkoop of installatie van deze producten in andere landen kan aan beperkingen onderhevig zijn resp. niet zijn toegestaan en geschiedt voor risico van de wederpartij

20. Gegevensbeheer

Indien u een bestelling plaatst bij Goos horeca B.V., dan worden uw gegevens opgenomen in het klantenbestand van Goos horeca B.V.. Goos horeca B.V. houdt zich aan de Wet Persoonsregistraties en zal uw gegevens niet verstrekken aan derden.

Goos horeca B.V. respecteert de privacy van de gebruikers van de internetsite en draagt zorg voor een vertrouwelijke behandeling van uw persoonlijke gegevens. Goos horeca B.V. maakt in sommige gevallen gebruik van een mailinglijst. Elke mailing bevat instructies om uzelf van deze lijst te verwijderen.

21. Intellectuele eigendom en auteursrechten

Onverminderd het overigens in deze algemene voorwaarden bepaalde behoudt Goos horeca B.V. zich de rechten en bevoegdheden voor die Goos horeca B.V. toekomen op grond van de Auteurswet. Het is de wederpartij niet toegestaan veranderingen in de zaken aan te brengen, tenzij uit de aard van het geleverde anders volgt of schriftelijk anders is overeengekomen. De in het kader van de overeenkomst eventueel door Goos horeca B.V. tot stand gebrachte ontwerpen, schetsen, tekeningen, films, software en andere materialen of (elektronische) bestanden, blijven eigendom van Goos horeca B.V., ongeacht of deze aan de wederpartij of aan derden ter hand zijn gesteld, tenzij anders is overeengekomen. Alle door Goos horeca B.V. eventueel verstrekte stukken, zoals ontwerpen, schetsen, tekeningen, films, software, (elektronische) bestanden enz., zijn uitsluitend bestemd om door de wederpartij te worden gebruikt en mogen niet door hem zonder voorafgaande toestemming van Goos horeca B.V. worden verveelvoudigd, openbaar gemaakt of ter kennis van derden worden gebracht, tenzij uit de aard van de verstrekte stukken anders voortvloeit.

Goos horeca B.V. behoudt het recht de eventueel door de uitvoering van de werkzaamheden toegenomen kennis voor andere doeleinden te gebruiken, voor zover hierbij geen vertrouwelijke informatie ter kennis van derden wordt gebracht.

22. Toepasselijk recht en de bevoegde rechter

Geschillen, welke onverhoopt mochten ontstaan tussen koper en Goos horeca B.V., zullen worden beslecht door de daartoe bevoegde rechter te Arnhem, een en ander onverminderd op grond van dwingende wetsbepalingen bevoegde rechter.

Op deze overeenkomst is het Nederlands recht van toepassing.

Cookie statement

 

Dit Cookie Statement beschrijft de cookies waarvan Goos Horeca B.V. (hierna ook: “Goos Horeca B.V.” of “we” en “ons”) gebruik maakt via de website Gooshoreca.nl (hierna: de “Website”) en voor welk doel deze cookies worden gebruikt.

 

Wat zijn cookies?


Cookies zijn kleine stukjes (tekst)informatie die bij je bezoek aan een website worden meegestuurd aan jouw browser en daarna op de harde schijf of in het geheugen van je computer, tablet of mobiele telefoon (hierna: “Apparaat”) worden opgeslagen. De cookies die via de Website worden geplaatst, kunnen jouw Apparaat of de bestanden die daarop opgeslagen staan niet beschadigen.

 

Welke cookies gebruikt Goos Horeca B.V.?


Functionele cookies

Goos Horeca B.V. maakt in de eerste plaats gebruik van functionele cookies. Deze cookies zijn noodzakelijk om aan jou de diensten en functionaliteiten te kunnen leveren waar je om hebt gevraagd. Functionele cookies onthouden bijvoorbeeld dat je bent ingelogd, zodat je op een volgende webpagina niet opnieuw hoeft in te loggen.


Analytics cookies

Voor het verzamelen van statistieken over het gebruik en bezoek van de Website, maakt Goos Horeca B.V. gebruik van analyticsdiensten. Deze gegevens worden door de aanbieder van deze analyticsdiensten geanalyseerd en de resultaten hiervan worden aan Goos Horeca B.V. verstrekt. Goos Horeca B.V. krijgt op deze manier inzicht in hoe de Website wordt gebruikt en kan aan de hand van die gegevens de Website en/of haar dienstverlening zo nodig aanpassen. Als dat wettelijk verplicht is, kan de analyticsdienst deze informatie aan derden verstrekken. Goos Horeca B.V. maakt gebruik van de volgende analyticsdiensten: Google Analytics, Google Tag Manager, Google Optimize.


We hebben onze analyticsdiensten zo privacyvriendelijk mogelijk ingesteld. Dat betekent dat we de volgende maatregelen hebben genomen om jouw privacy te beschermen:


a. We hebben een bewerkersovereenkomst gesloten met de aanbieder van de analyticsdienst.
b. We hebben met de aanbieder van de analyticsdienst afgesproken dat de gegevens niet voor
andere doeleinden gebruikt mogen worden.
c. Je IP-adres wordt gedeeltelijk versleuteld.


Tracking cookies

Goos Horeca B.V. maakt op de Website gebruik van cookies van derde partijen die jou op basis van je surfgedrag gepersonaliseerde aanbiedingen kunnen doen.


Via de website wordt een cookie op jouw Apparaat geplaatst met een uniek nummer. Dit cookie maakt het mogelijk om jouw Apparaat te herkennen als je na een bezoek aan onze website naar een andere website surft, die onderdeel uitmaakt van hetzelfde advertentienetwerk. Dit maakt het mogelijk voor Goos Horeca B.V. om jou op die andere website advertenties te tonen.


De gegevens die op deze wijze worden verzameld, worden door Goos Horeca B.V. alleen gebruikt om je ook op andere websites onze advertenties te kunnen tonen en worden niet aan andere bestanden gekoppeld.

 

Verwijderen cookies


De toestemming die je hebt gegeven aan Goos Horeca B.V. voor het plaatsen en uitlezen van cookies, kun je altijd intrekken door je browser zo in te stellen dat deze geen cookies accepteert of door alle in jouw browser reeds geplaatste cookies te verwijderen. Raadpleeg de helpfunctie van je browser om te zien op welke wijze je de cookies kunt verwijderen.


Je moet er wel rekening mee houden dat het verwijderen van cookies tot gevolg kan hebben dat bepaalde onderdelen van de Website niet of niet goed meer werken. Het weigeren en verwijderen van cookies heeft alleen gevolgen voor de computer en de browser waarop je deze handeling uitvoert. Als je gebruik maakt van meerdere computers en/of browsers moet je de bovengenoemde handeling(en) voor iedere computer en/of browser herhalen.

 

Privacy Statement


De mogelijkheid bestaat dat de informatie die door middel van een cookie verzameld wordt persoonsgegevens bevat. Als dat het geval is, is op de verwerking van deze persoonsgegevens tevens het Privacy Statement van Goos Horeca B.V. van toepassing. Het Privacy Statement vind je op de Website.

 

Wijzigingen


Dit Cookie Statement kan worden gewijzigd. Wijzigingen in dit Cookie Statement worden via de Website bekend gemaakt.

Vragen


Als je nog vragen hebt over dit Cookie Statement, stuur dan een bericht naar [email protected]


Privacy statement


Inleiding


Goos Horeca B.V. neemt jouw privacy zeer serieus en zal informatie over jou (de betrokkene) op een veilige manier verwerken en gebruiken. In dit Privacy Statement leggen wijje uit welke gegevens wij verwerken, en met welk doel we dat doen. Daarnaast kun je in dit Privacy Statement lezen over jouw rechten met betrekking tot onze verwerking van jouw persoonsgegevens. We raden je aan dit Privacy Statement aandachtig door te nemen. Voor vragen kun je altijd contact opnemen met [email protected].

 

Wie is Goos Horeca B.V.?


Goos Horeca B.V. is de besloten vennootschap Goos Horeca B.V., kantoorhoudende te (7317 AW) Apeldoorn aan Stadhoudersmolenweg 62 , ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nummer 08047895.


Goos Horeca B.V. is ten aanzien van de verwerking van jouw persoonsgegevens door Goos Horeca B.V. de verwerkingsverantwoordelijke.


Goos Horeca B.V. heeft een functionaris voor gegevensbescherming aangesteld. Je kunt S. Langeveld bereiken via [email protected].

 

Hoe gebruikt Goos Horeca B.V. jouw gegevens?


Hieronder vind je een overzicht van de doeleinden waarvoor Goos Horeca B.V. persoonsgegevens over jou verwerkt. Daarbij is telkens aangegeven welke gegevens Goos Horeca B.V. voor dat specifieke doel gebruikt, wat de juridische grondslag is om die gegevens te mogen verwerken en hoe lang de gegevens door Goos Horeca B.V. worden bewaard. Om het overzichtelijk te houden, hebben we alles gegroepeerd naar type gegevensstroom.


Dienstverlening, klantenbeheer en financiële administratie


Doeleinde: Financiële administratie
Gegevens: Bedrijfsnaam, Factuuradres, Bankgegevens (Naam bank/IBAN/BIC), Openstaande saldo
Grondslag: Wettelijke verplichting
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde


Doeleinde: Beheer van bestellingen
Gegevens: NAW-gegevens, Leveringadres, Factuuradres, E-mailadres, Telefoonnummer, Betalingsgegevens, Accountnummer, Bestellingnummer, Inhoud van de bestelling, KvK nummer, BTWnummer, Klantnummer
Grondslag: Uitvoering van de overeenkomst
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde


Doeleinde: Afhandelen klachten
Gegevens: NAW-gegevens, Leveringadres, Factuuradres, E-mailadres, Telefoonnummer, Betalingsgegevens, Accountnummer, Bestellingnummer, Inhoud van de klacht, KvK nummer, BTWnummer, Klantnummer
Grondslag: Uitvoering van de overeenkomst
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde


Doeleinde: Facturatie
Gegevens: NAW-gegevens, Leveringadres, Factuuradres, E-mailadres, Telefoonnummer, Betalingsgegevens, Accountnummer, Bestellingnummer, Inhoud van de bestelling, Factuurnummer, Inhoud van de factuur, KvK nummer, BTWnummer, Klantnummer
Grondslag: Uitvoering van de overeenkomst
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde


Doeleinde: CRM
Gegevens: Naam, Gebruiksnaam, E-mailadres, Locatie, Bestelgeschiedenis, Social media account, Browser, OS, User ID, Telefoonnummer, Profielfoto
Grondslag: Gerechtvaardigd belang
Betrokken belang: Commercieel belang
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde


Doeleinde: Sollicitatie
Gegevens: Naam, Gebruiksnaam, E-mailadres, Locatie, Bestelgeschiedenis, Social media account, Browser, OS, User ID, Telefoonnummer, Profielfoto
Grondslag: Gerechtvaardigd belang
Betrokken belang: Commercieel belang
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde


Marketing


Doeleinde: Direct marketing
Gegevens: Naam, NAW-gegevens, E-mailadres, Telefoonnummer, Klikgedrag, Surfgedrag, Interesse in een product, Social media account, User ID, Bestelgeschiedenis, Post/factuuradres
Grondslag: Gerechtvaardigd belang
Betrokken belang: Commercieel belang
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde


Doeleinde: Nieuwsbrief
Gegevens: Naam, NAW-gegevens, E-mailadres, Telefoonnummer, Klikgedrag, Surfgedrag, Interesse in een product, Social media account, User ID, Bestelgeschiedenis, Post/factuuradres
Grondslag: Gerechtvaardigd belang
Betrokken belang: Commercieel belang
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde


Doeleinde: Retargeting
Gegevens: Naam, NAW-gegevens, E-mailadres, Telefoonnummer, Klikgedrag, Surfgedrag, Interesse in een product, Social media account, User ID, Bestelgeschiedenis, Post/factuuradres
Grondslag: Gerechtvaardigd belang
Betrokken belang: Commercieel belang
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde


Doeleinde: Social media marketing
Gegevens: Naam, NAW-gegevens, E-mailadres, Telefoonnummer, Klikgedrag, Surfgedrag, Interesse in een product, Social media account, User ID, Bestelgeschiedenis, Post/factuuradres
Grondslag: Gerechtvaardigd belang
Betrokken belang: Commercieel belang
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde


Doeleinde: Behavioural targeting
Gegevens: Naam, NAW-gegevens, E-mailadres, Telefoonnummer, Klikgedrag, Surfgedrag, Interesse in een product, Social media account, User ID, Bestelgeschiedenis, Post/factuuradres
Grondslag: Gerechtvaardigd belang
Betrokken belang: Commercieel belang
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde


Doeleinde: Loyaliteitsprogramma
Gegevens: Naam, NAW-gegevens, E-mailadres, Telefoonnummer, Klikgedrag, Surfgedrag, Interesse in een product, Social media account, User ID, Bestelgeschiedenis, Post/factuuradres
Grondslag: Gerechtvaardigd belang
Betrokken belang: Commercieel belang
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde


Website


Doeleinde: Website analytics
Gegevens: Surfgedrag, Locatie
Grondslag: Gerechtvaardigd belang
Betrokken belang: Commercieel belang
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde


Doeleinde: A/B testing
Gegevens: Surfgedrag, Locatie
Grondslag: Gerechtvaardigd belang
Betrokken belang: Commercieel belang
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde


Doeleinde: Account aanbieden
Gegevens: Naam, Adres, E-mailadres, Gebruiksnaam, Wachtwoord, User ID, Inhoud van het bericht
Grondslag: Gerechtvaardigd belang
Betrokken belang: Commercieel belang
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde


Doeleinde: Plaatsen van berichten of reviews
Gegevens: Naam, Adres, E-mailadres, Gebruiksnaam, Wachtwoord, User ID, Inhoud van het bericht
Grondslag: Gerechtvaardigd belang
Betrokken belang: Commercieel belang
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde


Doeleinde: Chatfunctie
Gegevens: Naam, Adres, E-mailadres, Gebruiksnaam, Wachtwoord, User ID, Inhoud van het bericht
Grondslag: Gerechtvaardigd belang
Betrokken belang: Commercieel belang
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde

 

Hoe verkrijgen wij jouw persoonsgegevens?


Goos Horeca B.V. heeft gegevens over jou in bezit, omdat jij die gegevens aan ons verstrekt hebt. .

 

Wat zijn jouw rechten?


Onder de Europese Algemene Verordening Gegevensbescherming beschik je over een aantal rechten met betrekking tot jouw gegevens en de verwerking ervan:


Inzage
Je kunt je eigen (persoons)gegevens altijd bekijken en zo nodig wijzigen in je account. Als je de persoonsgegevens wilt zien die bij Goos Horeca B.V. over je zijn vastgelegd, kun je een verzoek tot inzage doen.


Wijzigen
Als je veranderingen wilt aanbrengen in de persoonsgegevens die je hebt gezien naar aanleiding van een inzageverzoek en die je niet zelf in je account kan veranderen, kun je een verzoek hiertoe doen bij Goos Horeca B.V.. Je kunt verzoeken dat Goos Horeca B.V. je gegevens wijzigt, verbetert, aanvult, verwijdert of afschermt.


Beperken van de verwerking
Je hebt daarnaast, onder voorwaarden, het recht om Goos Horeca B.V. te verzoeken de verwerking van je persoonsgegevens te beperken.


Recht van bezwaar
Als een bepaalde verwerking op grond van het ‘gerechtvaardigd belang’ van Goos Horeca B.V. of een derde plaatsvindt, heb je het recht om bezwaar te maken tegen die verwerking.


Gegevensoverdracht
Je hebt het recht jouw persoonsgegevens van Goos Horeca B.V. te verkrijgen. Goos Horeca B.V. zal deze verstrekken in een gestructureerde en gangbare vorm, die op eenvoudige wijze in andere gangbare digitale systemen te openen valt. Op deze manier kun je jouw gegevens ook bij een andere aanbieder onderbrengen.


Toestemming intrekken
In alle gevallen waarin de grondslag voor een bepaalde gegevensverwerking jouw toestemming is, heb je het recht die toestemming in te trekken. Dat heeft voor het verleden geen gevolgen, maar betekent wel dat wij die gegevens dan niet meer mogen verwerken. Het kan zijn dat Goos Horeca B.V. je daardoor bepaalde diensten niet meer kan leveren.


Reactie door Goos Horeca B.V.
Een verzoek kan verstuurd worden naar [email protected]. Goos Horeca B.V. zal je verzoek zo snel mogelijk inwilligen en in elk geval niet later dan één (1) maand nadat Goos Horeca B.V. een dergelijk verzoek heeft ontvangen. Indien Goos Horeca B.V. je verzoek afwijst zullen wij in ons antwoord aangeven waarom het verzoek wordt afgewezen.

 

Ontvangers van de persoonsgegevens


De gegevens kunnen worden doorgegeven aan:

- Verwerkers
- Partijen die betrokken zijn bij de uitvoering of nakoming van een overeenkomst tussen jou en Goos Horeca B.V.
- Externe adviseurs


Het kan zijn dat Goos Horeca B.V. verplicht is je gegevens te verstrekken aan een derde partij, bijvoorbeeld op grond van een wettelijke verplichting.

 

Doorgifte aan derde landen of internationale organisaties


Om (bijvoorbeeld) technische en operationele redenen kan het nodig zijn dat jouw (persoons)gegevens worden doorgegeven aan aan Goos Horeca B.V. gelieerde ondernemingen buiten de Europese Economische Ruimte. Omdat de regelgeving op het gebied van de privacybescherming daar mogelijk niet eenzelfde bescherming biedt als binnen de Europese Economische Ruimte, zal Goos Horeca B.V. gebruik maken van het Privacy Shield of de EU Model Clauses om jouw privacy zoveel mogelijk te beschermen. Wanneer dat niet mogelijk is, zal Goos Horeca B.V. aan jou toestemming vragen om jouw (persoons)gegevens naar landen zonder passend beschermingsniveau door te gegeven. Deze toestemming kun je te allen tijde intrekken.

 

Wat zijn cookies en hoe gebruikt Goos Horeca B.V. ze?


Cookies zijn kleine stukjes (tekst)informatie die bij het bezoek van de website van Goos Horeca B.V. worden meegestuurd aan je browser en vervolgens op de harde schijf of in het geheugen van je computer, tablet, mobiele telefoon of ander apparaat (hierna: “Apparaat”) worden opgeslagen. De cookies die via de website van Goos Horeca B.V. worden geplaatst, kunnen jouw Apparaat of de bestanden die daarop opgeslagen staan niet beschadigen. Als we het over ‘cookies’ hebben, bedoelen we niet alleen deze kleine stukjes (tekst)informatie, maar ook vergelijkbare technieken waarmee informatie verzameld wordt, zoals bijvoorbeeld device fingerprinting.

 

Kan dit Privacy Statement worden gewijzigd?


Dit Privacy Statement kan worden gewijzigd. Wij adviseren je daarom regelmatig het Privacy Statement na te lezen op eventuele wijzigingen.


Waar kan je terecht met klachten en vragen?


Mocht je nog vragen hebben over dit Privacy Statement en de wijze waarop Goos Horeca B.V. je gegevens gebruikt, dan kun je een e-mail sturen naar [email protected]. Ook als je een klacht hebt over de manier waarop Goos Horeca B.V. jouw gegevens verwerkt, kun je een e-mail sturen naar [email protected]. Daarnaast kan je ook altijd contact opnemen met de bevoegde nationale toezichthouder op het gebied van privacybescherming. In Nederland is dit de Autoriteit Persoonsgegevens.


Veiligheid en algemene voorwaarden

Welkom bij Goos Horeca

circleBereikbaar tot 17:00.

  • Goos Horeca
  • Stadhoudersmolenweg 62
  • 7317 AW Apeldoorn
  • Tel.: +31 (0)85 - 0436500